Detaily projektu

Rok: 2022

URL adresa: www.tatrastany.sk

Dĺžka dodania : 2 mesiace

Hlavné služby: Tvorba eshopu, správa produktov, UI dizajn

Doplnkové služby: Tvorba loga, grafické služby

Filtrovať podľa kategórie:

Tatrastany

V roku 2021 nás kontaktoval majiteľ spoločnosti A – TATRA COLOR s požiadavkou vytvorenia e-shopu zastrešujúceho predaj záhradných párty stanov, skladových stanov, ale aj priemyselných plachtových hál. Varoval nás, že jeho sortiment má nespočetne veľa variácií, vďaka ktorým si zákazníci môžu vyskladať záhradný stan priam na mieru. Firma však nemala skúsenosti s ecommerce a predaj realizovala pomocou inzerátov. My sme neváhali a hneď sme sa pustili do riešenia od piky.

Úprava loga pre nový eshop

Ako prvá požiadavka nášho klienta bola renovácia starého loga. K dispozícií sme mali len šablónu A4, ktorá slúžila ako podklad pre cenovú ponuku. Logo sme vektorizovali a upravili do rôznych podôb a farebných škál. Klient si vybral a následne sa aj rozhodol pre farebnú škálu nového eshopu

Konfigurátor a produkty na mieru

Klientovi sme zakúpili doménu tatrastany.sk a pripojili ho na náš server. Nasledovala úloha zriadiť mu ako predajcovi vlastný konfigurátor, vďaka ktorému dokáže vytvoriť stan zo všetkých možných variácií. Ako podklad slúžil panel vytvorený výrobcom. Od neho sme sa i neskôr odrazili pri nahadzovaní produktov.

I keď konfigurátor je možné sprístupniť zákazníkom, nie je SEO optimalizovaný a jeho použitie by bolo pre laika zložité a zdĺhavé. Preto nasledovalo vytvorenie eshopu.

Variabilita produktov

Keďže sa spoločnosť pýši obrovským počtom variácií skladových, záhradných a párty stanov, bolo potrebné vytvoriť detailný filter, ktorý umožní zákaznikovi vyhľadať presne typ stanu, ktorý potrebuje. 

Riešenie, ktoré sme použili by sme prirovnali tvorbe eshopu s oblečením avšak s pridaním mnohých atribútov. 

Vďaka tomuto riešeniu sme vytvorili variácie pre každý stan, ktorý sme nakonfigurovali cez konfigurátor v administrácií. 

I keď konfigurátor je možné sprístupniť zákazníkom, nie je SEO optimalizovaný a jeho použitie by bolo pre laika zložité a zdĺhavé. Preto nasledovalo vytvorenie eshopu.

UI / UX

Dôležitou, ak nie najdôležitejšou úlohou pri tvorbe eshopu je čo najviac uľahčiť nákup. Spravili sme preto optimalizáciu UI / UX, zvýraznili call to action, optimalizovali nákupný košík a vynechali všetko, čo pre zákazníka nie je podstatné. 

Následne sme nainštalovali na stránku heat map, ktorá nám dopomôže sledovať pohyb zákazníkov a vytvorí nám podklad pre ďalšie optimalizácie. 

Keďže eshop je veľmi živá entita, UI a UX optimalizácia sa robí priebežne podľa potreby a zistení.

Náhľad úvodnej stránky