Skip to content

Google Ads

Predávate produkt alebo službu a chcete sa zviditeľniť v Googli? Ten najrýchlejší a najefektívnejší spôsob je platená CPC alebo PPC reklama.

CPC

Cost per click

PPC

Pay per click

CPC a PPC

Rozdiely medzi nimi

CPC

Skratka CPC je preložená z Anglických slov Cost per click = cena za kliknutie, táto forma vyzerá na 1. pohľad veľmi nedôveryhodne ale v skutočnosti je to najpoužívanejší model s ktorým začal google už od svojho začiatku.

PPC

Skratka PPC je preložená z Anglických slov Pay per click = Platba za kliknutie = za návštevu webstránky alebo iného cieľa ako napr. zobrazenie adresy predajne.

Pre koho je vhodná PPC reklama

Skratka PPC je preložená z Anglických slov Pay per click = Platba za kliknutie = za návštevu webstránky alebo iného cieľa ako napr. zobrazenie adresy predajne.

Najpoužívanejšie typy reklám

Search ads

Najpoužívanejším reklamným formátom v Google reklame je tzv. Search Ads čo je textový výsledok vo vyhľadávači. Aktuálne má takúto podobu:

auobaz

Google shopping ads

Druhým najpoužívanejším formátom sú Google shopping ads. Sú to výsledky vo vyhľadávaní s názvom produktu, cenou, predajcom alebo aj ratingom. Vo výsledkoch vyhľadávania vyzerajú takto:

iphone

Máte záujem?