Reklama Google
Predávate produkt alebo službu a chcete sa zviditeľniť v Googli? Ten najrýchlejší a najefektívnejší spôsob je platená CPC alebo PPC reklama.
CPC
Skratka CPC je preložená z Anglických slov Cost per click = cena za kliknutie, táto forma vyzerá na 1. pohľad veľmi nedôveryhodne ale v skutočnosti je to najpoužívanejší model s ktorým začal google už od svojho začiatku.
PPC
Skratka PPC je preložená z Anglických slov Pay per click = Platba za kliknutie = za návštevu webstránky alebo iného cieľa ako napr. zobrazenie adresy predajne.
Pre koho je vhodná PPC reklama
Skratka PPC je preložená z Anglických slov Pay per click = Platba za kliknutie = za návštevu webstránky alebo iného cieľa ako napr. zobrazenie adresy predajne.
Najpoužívanejšie typy reklám
Najpoužívanejším reklamným formátom v Google reklame je tzv. Search Ads čo je textový výsledok vo vyhľadávači. Aktuálne má takúto podobu:

Druhým najpoužívanejším formátom sú Google shopping ads. Sú to výsledky vo vyhľadávaní s názvom produktu, cenou, predajcom alebo aj ratingom. Vo výsledkoch vyhľadávania vyzerajú takto:
