Silvicaart.eu

Či už potrebujete malý eshop pre pár produktov, alebo väčšie ecommerce riešenie pre váš biznis, my Vám s tým pomôžeme. Poradíme vám, ktorá platforma je vhodná pre vaše potreby a ciele. Pozrite si naše referencie.
Nákup, správa objednávok a produktov, nastavenie poštovného a typu platieb.
Možnosť použitia zlavových kupónov pri vytvorení objednávky.
Možnosť filtrovania produktov, podľa vami zvolených kritérií.
Zašlite vaším zákazníkom e-mail s novinkami vo vašom eshope. Ponúkame možnosť vytvorenia krásného plne upraviteľného konceptu.
Nastavíme vám platobnú bránu a pomôžeme vám s registráciou online bez nutnosti návštevy banky.
Náš systém je open source, čo znamená, že nemusíte platiť za žiadnu licenciu, ktorá by vám umožňovala používať eshop.
Zašlite hromadný mail alebo newsletter ľuďom, ktorý klikli na odber noviniek. Samozrejmosťou je možnosť odhlásenia sa z odberu.
Dajte vedieť o vaších marketingových kampaniach a sledujte odozvu.
Naša spolupráca začína vstupnou konzultáciou, kde máme pre vás pripravený formulár, vďaka ktorému sa dozvieme čo najviac detajlov o vašej firme. Na základe vami podaných informácií, Vám vytvoríme cenovú kalkuláciu. Vstupná konzultácia môže prebiehať osobne, alebo online.
Po konzultácií Vám zasielame cenovú ponuku a zálohovú faktúru v hodnote 50% celkovej ceny práce. V prípade, že pristúpite na spoluprácu, je potrebné zaplatiť zálohovú faktúru, čím vzniká dohoda o dodaní vami objednaného eshopu.
Po uhradení zálohovej faktúry Vám kúpime doménu, podľa vášho výberu (samozrejme dané meno domény musí byť voľné). Následne doménu pripojíme na náš server a stanovíme Vám dátum začiatku programovania. Servery bežia na top Slovenských serverovniach, čím zabezpečujeme dostatok zdrojov pre potreby systému.
Kým začneme s programovaním eshopu je potrebné, aby ste nám dodali všetky dostupné materiály. Jedná sa o podklady typu Logo, fotografie produktov, iné fotografie, texty, popisy produktov. Kontaktné údaje, IČO a DIČ firmy, sídlo, miesto osobného odberu (ak je), číslo IBAN (pre Obchodné podmienky), Obchodné podmienky (ak máte vlastné), GDPR podmienky (ak máte vlastné) a podobne.
Navrhneme UX a UI dizajn, následne pripravíme prvotný vzhľad obchodu, ktorý Vám pošleme k odsúhlaseniu. Nasleduje integrácia všetkých pluginov, funkcií a modulov aby eshop spĺňal všetky vami stanovené požiadavky.
Po odsúhlasení prototypu nastáva fáza nahrávania produktov. Táto fáza môže byť vykonaná nami, ale rovnako ju vie zvládnuť ktorýkoľvek váš zamestnanec. My Vám poskytneme školenie.
Samozrejmosťou je automatizované nahrávanie produktov za pomoci dodávateľských feedov.
Nasleduje úprava eshopu pre zobrazovanie na mobilných zariadeniach, optimalizácia rýchlosti, nastavenie SEO, v prípade záujmu o reklamu jej nastavenie.
Máme skúsenosti s mnohými poskytovateľmi platobných brán. V prípade záujmu o platobnú bránu Vám ochotne budeme asistovať so žiadosťou o jej schválenie a následné implementovanie.
Pri odovzdaní eshopu Vás ju naučime plne ovľádať. Zároveň sme Vám naďalej k dispozícií, a v prípade akýchkoľvek žiadostí vám ochotne budeme asistovať.